باغ وحش

please select your language

باغ وحش

please select your language

پاسخ مری

سلام ممنون از اطلاعاتتون خیلی خوب بود . من یک خرگوش کوچولو پشمالو هدیه گرفتم و مدتیه که توی قفس نگهداری کردم و البته گهکاهی هم توی اتاقم می چرخد و دائم پشت بخاری می خوابد الان که هوا سردتر شده و می خواهم بیرون نگهداری کنم می ترسم مشکلی پیش بیاید . چون جاهای گرم را خیلی دوست دارد و تنبلی می کند . لطفا راهنماییم کنید؟



با تشکر..

ذات حیوان خانگی تنبلی می باشد و هیچ مشکلی ندارد که آزاد باشد ولی به نظر من داخل خانه آن را آزاد نکنید بلکه ببریدش پارک به این دلیل که خونه را کثیف می کند و هرچی دم دستش می آید می خورد و ممکن است در زمستان برود داخل بخاری سعی کنید ببریدش بیرون خانه.

جواب آقا حسین

سلام  من طوطی دارم از من میترسد و گاز میگیرد چگونه باید تربیت کنم؟


سلام دوست عزیز  برای کسب اطلاعات کامل به قسمت طوطی ها بروید و مطالعه کنید..

اما در کل باید از طوطی نترسید و بگذارید گازتون بگیره تا بفهمه این کار هیچ فایده ای ندارد و باهاش بازی کنیدو در کل باید صبر داشته باشید.